
01 Wrz Ułatwienia dla mieszkańców
Program rozwoju:
- Stworzenie aplikacji mobilnej „OTWOCK” na telefony komórkowe, w której mieszkańcy będą mogli korzystać z takich funkcji jak:
- Przypomnienie o terminie odbioru odpadów w tym także odpadów wielkogabarytowych
- Informacje o płatnościach i zaległościach za opłaty związane z podatkiem od nieruchomości, wody, ścieków, odbioru odpadów, opłaty za żłobek, przedszkole itp.
- Możliwość uiszczania opłat
- Zgłaszanie dzikich wysypisk (informacja ta będzie pojawiała się także na stronie WWW miasta Otwock i będzie aktywna i widoczna dla wszystkich użytkowników, do czasu uprzątnięcia)
- Zgłaszanie niedziałających latarni na terenie miasta
- Zgłaszanie usterek (dziur) w drogach i chodnikach
- Informator kulturalny i sportowy
- Transmisje z obrad Komisji i Sesji władz miasta
- Informacje o zagrożeniach
- Informacje o zbiórkach charytatywnych i akcjach społecznych
- Rozkłady jazdy lokalnych linii autobusowych i kolejowych
- Bazę kontaktów do urzędów i instytucji
- Głosowanie w budżecie obywatelskim
- Aktualności związane z funkcjonowaniem miasta
- Elektroniczna przeglądarka zapisów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dostępna z poziomu strony www.Otwock.pl
- Uruchomienie w Urzędzie Miasta Biura Informacyjnego pomagającego mieszkańcom w wypełnianiu wniosków oraz wyjaśniającego obowiązujące przepisami procedury
- Cykliczne spotkania z mieszkańcami i organizacja konferencji prasowych związanych z raportowaniem postępu w prowadzonych przez Władze Miasta działaniach