Ułatwienia dla mieszkańców

Program rozwoju:
  1. Stworzenie aplikacji mobilnej „OTWOCK” na telefony komórkowe, w której mieszkańcy będą mogli korzystać z takich funkcji jak:
    • Przypomnienie o terminie odbioru odpadów w tym także odpadów wielkogabarytowych
    • Informacje o płatnościach i zaległościach za opłaty związane z podatkiem od nieruchomości, wody, ścieków, odbioru odpadów, opłaty za żłobek, przedszkole itp.
    • Możliwość uiszczania opłat
    • Zgłaszanie dzikich wysypisk (informacja ta będzie pojawiała się także na stronie WWW miasta Otwock i będzie aktywna i widoczna dla wszystkich użytkowników, do czasu uprzątnięcia)
    • Zgłaszanie niedziałających latarni na terenie miasta
    • Zgłaszanie usterek (dziur) w drogach i chodnikach
    • Informator kulturalny i sportowy
    • Transmisje z obrad Komisji i Sesji władz miasta
    • Informacje o zagrożeniach
    • Informacje o zbiórkach charytatywnych i akcjach społecznych
    • Rozkłady jazdy lokalnych linii autobusowych i kolejowych
    • Bazę kontaktów do urzędów i instytucji
    • Głosowanie w budżecie obywatelskim
    • Aktualności związane z funkcjonowaniem miasta
  2. Elektroniczna przeglądarka zapisów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dostępna z poziomu strony www.Otwock.pl
  3. Uruchomienie w Urzędzie Miasta Biura Informacyjnego pomagającego mieszkańcom w wypełnianiu wniosków oraz wyjaśniającego obowiązujące przepisami procedury
  4. Cykliczne spotkania z mieszkańcami i organizacja konferencji prasowych związanych z raportowaniem postępu w prowadzonych przez Władze Miasta działaniach